poniedziałek, 23 czerwca 2014

Od Lili

Hahaha jemu się wydaję że ucieknie? Ja się nigdy nie poddaje! W sumie gdyby tak nie uciekał, już dawno bym go zostawiła, ale teraz już nie zostawię bo to by oznaczało przegraną, a ja nienawidzę przegrywać! Ja nigdy nie przegrywam ( no może oprócz kilku razy ). Poszedł w stronę starych budynków, rozpadających się z każdym krokiem. Najwyraźniej chciał mnie zgubić, ale jemu się to nie uda, znam to miasto, jak i jego mapę na pamięć. Przeanalizowałam wszystkie możliwe miejsca w których mógł by nocować albo mieszkać w tym danym regionie i zostało takich miejsc tylko 3. Muszę wszystkie sprawdzić. Bo ja się nie poddaje! Nigdy! Wiem jestem upierdliwa ale co z tego? Ruszyłam do miejsc w których mógł się znajdować, po drodze zauważając kogoś noszącego ... PPSz-41.
-Skąd to masz ?- zapytałam zdziwiona i zachwycona -ta broń jest taka rzadka i trudna do zdobycia! - Podniosłam wzrok z nad PPSz i spojrzałam na jej właściciela, był całkiem pijany ledwo stał na nogach
-Przepraszam?Pomóc panu dojść do domu?- zapytałam grzecznie.

1 komentarz:

  1. Gratuluje startu i życzę powodzenia, ale... misiaki, pamiętajcie o tych spacjach, interpunkcji, zdaniach z dużej litery etc.
    ~ Z miłością i szczególnym pozdrowieniem dla Sebastiana

    OdpowiedzUsuń