czwartek, 19 czerwca 2014

Od Lili

Nie dam mu uciec , pójdę za nim . Za interesował mnie , zazwyczaj faceci ulegają mi kiedy zagrzebie im oczkami i udał że płaczę , a ten nie. Ciekawy , ja lubię ciekawych ludzi . Może się zaprzyjaźnimy ! Fajnie by było mieć kogoś takiego jako przyjaciele , za imponował mi , bez problemu pomógł mi wydostać się z tej dziury.Szłam za facetem krok za krokiem , nagle się od wrócił zdenerwowany.
- Mała czemu za mną idziesz ?! - zapytał , śmiesznie mu się brew podniosła do góry, haha .
- Oj no proszę wcale taka mała nie jestem mam metr i siedemdziesiąt centymetrów - spojrzałam mu prosto w oczy lekko zdenerwowana , jest wyższy ode mnie tylko o głowę. To wcale nie tak dużo!.
- Nie obchodzi mnie ile masz wzrostu , ani czy jesteś mała twoim zdaniem czy duża . Po prostu się ode mnie odczep - powiedział po czym odwrócił się do mnie plecami i ruszył dalej .
- wrrrr - wydałam siebie odgłos zdenerwowania .
- Dziwny ale śmieszny - pomyślałam i powędrowałam za nim dalej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz