środa, 20 sierpnia 2014

Od Soldiera

Kiedy wstałem zobaczyłem że mała gdzieś poszła.
-Bomba-pomyślałem-znowu trzeba będzie ją wyciągać z kłopotów-
Zjadłem śniadanie i poszedłem na swój codzienny obchód miasta. Kiedy szedłem przez dzielnice domów wielorodzinnych zobaczyłem oddział najemników którzy stali przy jednym z domów. Normalnie bym ich zignorował, ale ponieważ coraz więcej osób osiedla się w tej części miasta postanowiłem coś z tym zrobić. Udałem się do Roba i jego ludzi i poprosiłem go aby przydzielił mi dwóch lub trzech ludzi do pomocy. Kiedy razem z nimi wróciłem na miejsce najemnicy ciągle tam byli. Postanowiłem że zastosujemy starą taktykę wojskową, ponieważ było nas czterech to zajedziemy ich z czterech stron. Po krótkiej walce z domu wyszła Lili, a za nią ten sam pies, którego już kilkakrotnie widywałem w mieście.
-Czemu zawsze jak stracę cię z oczu, to musisz pakować się w kłopoty?-zapytałem
-Nie wiem czemu-odpowiedziała-Po prostu tak wychodzi.-
Pies podszedł i polizał ją po ręce.
-Zobacz-powiedziała-znalazłam nam nowego kompana. Możemy go zatrzymać?-
-Dobra-odpowiedziałem-ale trzeba mu wymyślić jakieś imię-po czym zwróciłem się do ludzi Roba
-Wróćcie do obozu i powiedzcie Robowi żeby ustawił patrole w okolicy naszych obozów-
-Tak jest-powiedzieli chórem i odeszli.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witajcie. Z tej strony Soldier i mam dla was dobrą nowinę. Razem z Lili organizujemy konkurs na imię dla naszego nowego towarzysza psa. Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym wpisujecie w komentarzach pod tym postem proponowane imiona dla psa. W drugim razem z Lili wybierzemy najlepsze,najładniejsze, najoryginalniejsze imiona i umieścimy je w ankiecie, w której wy wybierzecie zwycięzce. Osoba która wygra otrzyma wpis na listę zasłużonych czytelników bloga oraz jeśli będzie chciała nagłówek lub coś związanego z wyglądem na swojego bloga.
Konkurs zaczyna się już teraz.

5 komentarzy: