piątek, 31 października 2014

Ogłoszenia 5

Witajcie. Przechodząc od razu do rzeczy, dwa  tygodnie temu wystartował konkurs na logo, niepokoi mnie to że jeszcze nie było żadnych zgłoszeń. Wiem że nie każdy posiada gmail, albo nie każdy ma talent plastyczny, ale przecież nie liczy się wykonanie tylko pomysł a założenie konta w google jest darmowe. Następną sprawą jest już wielokrotnie przeze mnie powtarzany brak osób piszących, muszę przyznać że ilość czytelników poprawiła się od czasy rozpoczęcia konkursu, jeśli tak dalej pójdzie to może jednak pojawią się nowe twarze piszące. Teraz to będzie na tyle, pamiętajcie jeśli macie jakieś pytania, pomysły lub sugestie to piszcie w komentarzach, na mój skype dareth62 lub mój gmail ddareth7@gmail.com, pamiętajcie również że ja codziennie sprawdzam bloga w poszukiwaniu komentarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz