wtorek, 15 września 2015

Ogłoszenia 21

Witajcie. Z góry przepraszam za mało postów, a to z powodu szkoły i kilku innych rzeczy, takich jak np mało osób piszących,bo w teorii jest 5 ale w praktyce piszą tylko ja, Script Kiddie i Tessa, może w przyszłości to się zmieni. Po tym, krótkim i jakby tradycyjnym wstępie chciałbym polecić wam 2 kanały na youtube i jednego streama. Pierwszy kanał prowadzi Tessa, nie mi oceniać czy robi to dobrze czy źle, ale jakby się bardziej ustabilizował to może jej się uda, więc serdecznie zapraszam na Kanał Tessy. Drugi kanał należy do Pink Saw, czyli do Lili, co prawda nie wiem czy ona go jeszcze prowadzi, ale uznałem że skoro polecam kanał Tessy to, kanał Lili także polecę ponieważ jakby nie patrzyć jest jeszcze adminką. Kanały obu pań poleciłem oczywiście za to co robią dla rozwoju bloga, a teraz chciałbym polecić stream mojego znajomego Memista. Co prawda nie jest ona jakoś bezpośrednio związany z blogiem, ale ostatnimi czasy służył radą, dał pomysł na opowiadanie, więc uznałem że zasłużył. Polecam go również dlatego, że ambicje ma, ma potencjał, tylko rozgłosu trochę mu brakuje. robi często giveawaye oraz gra z widzami. Jeśli chodzi o różnego rodzaju media to tyle. Niedługo pojawi się opowiadanie ode mnie. Więc już na koniec tradycyjnie zachęcam do obserwowania bloga, do udzielania się w komentarzach , oraz do dołączenia do ekipy.
PS: Wpadnijcie na fanpage bloga, ostatnimi czasy zamarł ale mam nadzieję że wspólnym siłami uda się go przywrócić od życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz